TRÄNINGSUTBUD SKARA

Träning på egen hand, gruppträning eller tillsammans med personlig tränare. Ja, möjligheterna är många att hitta något som passar just dig!

Easyline

Styrke och konditionspass för hela kroppen, där du jobbar i våra fantastiska Easyline maskiner. Vi har 3 olika Easyline-pass att välja mellan; Easyline, Easyline-kondition och Easyline a´la 3D

Indoor

Här tränar du din kondition, bålstabilitet och balans på en crosstrainer. Ledaren guidar dig under passet i varierande tempo.

3D-träning

Här tränar du för att stärka och förbättra kroppens funktionella rörelsefunktion. Du jobbar med kroppens muskler i flera olika riktningar. Här står du på en matta som guidar dig hur du ska röra dig och jobbar med eller utan vikter.

yin Yoga

Yin yoga är en passiv yoga, här ska du slappna av i musklerna, för att komma åt leder, ligament och bindväv. En lugn yoga där du ligger och sitter på mattan under hela passet. I varje position är du kvar lite längre då du också kan gå djupare in i dig själv.

Cirkelpass

Cirkelpassen är varierande vad gäller övningar och tid. Det är blandat mellan övningar med vikter och övningar med bara kroppen som redskap. Övningarna anpassas efter din förmåga.

step

Konditionsträning där du kliver upp och ned på en stepbräda i takt till musik, i enkla stegkombinationer.

SPINNING

Konditionsträning på inomhuscyklar, du cyklar i upp och nedförsbackar till inspirerande musik. Här bestämmer du själv motståndet.

MULTI

Under detta passet får du en rejäl genomgång av hela kroppen. Här jobbar du med övningar som involverar många muskler i samma övning. Styrkeövningar som varvas med pulstoppar.

CORE

Kärna i bålen. Här tränar du de inre bålmusklerna/stabiliseringsmusklerna.


STAVGÅNG

Här utmanar du dig själv i teknikträning och teknikutveckling utefter individuell förmåga. Dessutom innehåller passet styrka, balans och puls. Allt utefter egen förmåga.

AFRODANS

Här dansar du dig in i ett flöde med enkel koreografi, en dans med stora rörelser och pulserande rytmer som känns i hela kroppen.

dynamisk yoga

Denna formen av yoga är mer fysisk och kraftfull där du fokuserar på att öka din kroppsmedvetenhet, koncentration och ditt välbefinnande. Detta passet avslutas alltid med en stunds avslappning.

MBR

Mage, Ben, Rumpa. Här jobbar du igenom dessa områden ordentligt!

tbw

Total, Body, Work. Här får du en genomgång i hela kroppen. Passet delas upp efter muskelgrupper i 3 st block, överkropp, ben och core. Passet genomförs del för del.



PERSONLIG TRÄNING MED ANNA

Vår PT Anna är specialiserad inom funktionell förebyggande och rehabiliterande träning. Har du en skada, eller smärta någonstans, kan Anna hjälpa dig med både träning och behandling. Med lyhördhet till din kropps rörelser leder hon dig till nya mål.


Villkor och regler för personlig träning

  • Kunden ansvarar själv för att hens hälsotillstånd är sådant att träning kan ske riskfritt
  • 60 min PT innebär 55 min träning och 30 min PT innebär 25 min träning.
  • PT-paket är giltiga 12 månader
  • Avbokning från kundens sida ska ske senast 24 timmar innan utsatt tid. I annat fall debiteras kunden för tillfället. Undantag kan göras enligt överenskommelse.
  • Om kunden kommer för sent till sin PT-tid, dras den av på den bokade tiden.


Priser och paket för personlig träning

Du kan välja att ha Personlig träning på autogiro. Det innebär att du har ett visst antal pass per månad och det betalar du i förskott via autogirodragning. Du kan välja från 30 min per månad upp till 8 timmar/månad.

Pris från 420 kr/mån.

Våra PT-paket är i form av 3, 5, 10 eller 20 pass.

Du kan välja 30 minuters eller 60-minuters pass.

Prisexempel: 3 st 60-minuters pass med Ulrika 1740 kr.

Större paket kan du delbetala.