TRÄNINGSUTBUD LIDKÖPING

Träning på egen hand, gruppträning eller tillsammans med personlig tränare. Ja, möjligheterna är många att hitta något som passar just dig!

FLOW

Under ett flowpass jobbar vi med dansinspirerade, flytande rörelser i ett lugnare tempo. Vi jobbar med balans, rörlighet och stretch tillsammans med musik. Alla rörelser utförs stående.

DANS

Träning är glädje och dans är glädje och träning. Det ska vara kul att träna! Under ett danspass rör vi på oss till varierade musikstilar genom enkla koreografier.

3D-träning

3D kommer sätta din kropp i rörelse precis som vi rör oss i vardagen. Mattan ger dig tydliga mål för vad just din egna kropp vill och behöver utvecklas inom. Genom guidning av siffror och riktningar på mattan kommer du involvera hela din kropp i nya variationer på övningar som tex utfall, lyft, pressar, rotationer och hopp.

Yoga

Hathayoga är en form av yoga där fokus främst ligger på att genom olika övningar nå full kontroll över kroppen. Yinyoga är ett yogapass med enkla sittande och liggande ställningar som fokuserar på de djupare vävnaderna i kroppen. Du stannar i samma ställning under flera minuter och praktiserar samtidigt medveten närvaro. Alla positioner utgår från dig och din kropps förmåga.

Cirkelpass

Cirkelpassen är varierande vad gäller övningar och tid. Det är blandat mellan övningar med vikter och övningar med bara kroppen som redskap. Övningarna anpassas efter din förmåga.

HIIT

HIIT är högintensiv intervallträning för ökad kondition och fettförbränning. Du jobbar under korta tidsintervaller där du maximerar ansträngningen.

TABATA BOX

Tabata med boxinspiration. Ta fram fightern i dig på ett fartfyllt och varierat pass. OBS inga handskar eller fysisk kontakt, bara skuggboxning.


TABATA

Tabata är en form av konditionsträning baserad på väldigt korta, högintensiva intervaller.

CORE

Varierade övningar fokuserade på mage och rygg. Vi jobbar både dynamiskt och statiskt, med eller utan yttre belastning och mestadels på matta.


AFRODANS

Ett danspass som är kraftfullt och frgörande med enkel koreografi. Stora fria rörelser som görs i många repetitioner till härlig rytmisk musik som ger en skön känsla i kroppen.

skivstång

Vi jobbar mestadels med skivstång, men även med lösa vikter. Du anpassar vikter helt efter din egen dagsform, men har chans att utmana dig under dessa 45 min. Vi jobbar med många repetitioner och uthållighet för kroppens alla muskelgrupper.


BRL

Står för ben, rumpa, lår där vi tränar för en starkare underkropp. Genom lugna och kontrollerade övningar fokuserar vi på att tona sätesmusklerna, forma höfterna och låren med hjälp av resistensband.

Stegpass

Denna fettförbrännande, roliga promenadträning finns till hjälp för att du ska få in dina dagliga steg. Du går i takt till musik, Även om du bara kliver, är den här rutinen fortfarande tillräckligt intensiv för att få dig att svettas!

Kondition

Få upp pulsen ordentligt och stärk din kondition med detta pass. Vi kör 30-40 minuter av konditionsliknande övningar. Om löpning inte är för dig, kanske detta pass ändå kan vara din pulsträning för veckan.

3d harmoni

3D Harmoni är en lite mindre avancerad men lugnare version av 3D Bas. Vi fokuserar på att andas, på mjuka rörelser, på att få flytta fokus på allt annat och bara få vara i nuet med vår kropp.

balans och bål

Vi jobbar med stärkande övningar för bålen och balansen. Fokus ligger på att hitta och stärka kroppens mindre muskler genom lite långsammare rörelser och du jobbar helt enligt din egen dagsform. Du kan välja att köra med eller utan yttre belastning.


puls

Pulspasset bjuder på varierade övningar med fokus på pulshöjande övningar som bygger på en enkel koreografi och massor med glädje!


multi

Multi varvar övningar som ger flås och styrka. Använd redskap som yttre belastning eller jobba enbart med kroppen.

PERSONLIG TRÄNING MED ANNA

Vår PT Anna är specialiserad inom funktionell förebyggande och rehabiliterande träning. Har du en skada, eller smärta någonstans, kan Anna hjälpa dig med både träning och behandling. Med lyhördhet till din kropps rörelser leder hon dig till nya mål.


Villkor och regler för personlig träning

  • Kunden ansvarar själv för att hens hälsotillstånd är sådant att träning kan ske riskfritt
  • 60 min PT innebär 55 min träning och 30 min PT innebär 25 min träning.
  • PT-paket är giltiga 12 månader
  • Avbokning från kundens sida ska ske senast 24 timmar innan utsatt tid. I annat fall debiteras kunden för tillfället. Undantag kan göras enligt överenskommelse.
  • Om kunden kommer för sent till sin PT-tid, dras den av på den bokade tiden.


Priser och paket för personlig träning

Du kan välja att ha Personlig träning på autogiro. Det innebär att du har ett visst antal pass per månad och det betalar du i förskott via autogirodragning. Du kan välja från 30 min per månad upp till 8 timmar/månad.

Pris från 420 kr/mån.

Våra PT-paket är i form av 3, 5, 10 eller 20 pass.

Du kan välja 30 minuters eller 60-minuters pass.

Prisexempel: 3 st 60-minuters pass med Ulrika 1740 kr.

Större paket kan du delbetala.